Jaarvergadering Stichting Blaarthem

Datum/Tijd

Dependance Stichting Blaarthem

Op woensdag 24 april is de jaarvergadering van Stichting Blaarthem.

Na vervelende jaren waar de jaarvergadering niet kon of mocht gehouden worden willen wij dit jaar wel aan deze verplichting voldoen.

Op deze vergadering zullen wij niet alleen openheid geven in de financiën maar ook aandacht geven aan de sociale partners, nieuwe bestuursleden, activiteiten/evenementen en aan de vele verdichtingen in Blaarthem met een grote impact.

Ook willen wij vooruit kijken hoe verder te gaan met Stichting Blaarthem, daarvoor kunnen wij niet zonder U. Elke buurtgenoot in Blaarthem is van harte welkom op deze bijeenkomst en actieve belangstelling stellen wij bijzonder op prijs.

Omdat er ook kosten aan zijn verbonden om deze jaarvergadering voor u ook aangenaam te maken, denk aan koffie/thee etc., is dit een eerste bericht, ongeveer rond 20 maart zullen wij dit bericht nogmaals herhalen op de website maar dan met stemknoppen.

Met Blaarthemse groet,
Bestuur stichting Blaarthem