|
Beste buurtbewoner, Zoals de vorige keer al aangegeven zijn we druk met het verhuizen naar de nieuwe locatie in het paviljoen Linck. Zoals wellicht al gezien is de buitenkant voorzien van kunst en ondertussen zijn we als Stichting Blaarthem ook bezig met de inrichting aan de binnenzijde. We hadden goede hoop dat het kienen a.s. vrijdag 5 juni voor het …
|
|