Josje van Meurs

Wat begon met het bijwonen van een openbare vergadering, mondde uit in het worden van bestuurslid bij Stichting Blaarthem. Sinds half 2017 ben ik aangeschoven in dit enthousiaste en ervaren team vrijwilligers.

Wanneer mijn medemens gelukkig is ben ik dat ook. Een fijne, veilige en groene leefomgeving speelt hierin een erg belangrijke rol. Ik zet me graag in voor de buurt, en leer zo tegelijkertijd nieuwe mensen kennen. Vooral tijdens de vele activiteiten die worden georganiseerd door de stichting.

Zelf ben ik een geboren en getogen Gestelse uit 1970, opgegroeid aan de Hoogstraat en woon vanaf 2004 in Blaarthem. Naast echtgenote zijn, mama van 2 kinderen, heb ik een eigen bedrijf waarin ik volwassenen/ouderen begeleid & ondersteun in hun dagelijkse leven en mantelzorgers ontlast.

U kunt met mij of het bestuur contact opnemen via een email naar info@stichtingblaarthem.nl.

Wilt u rechtstreeks met mij in contact komen, stuur dan een email naar Josje@stichtingblaarthem.nl.

Blaarthemse groet,

Josje