15 jaar Stichting Blaarthem!

Beste buurtgenoot,

15 jaar geleden was Barack Obama de eerste Afro-Amerikaan die president van de Verenigde Staten werd, stierf de “King of Pop” Michael Jackson, werd Bitcoin gelanceerd onder het pseudoniem Satoshi Nakamoto, hadden we te maken met een varkens-pandemie EN werd Stichting Blaarthem opgericht om de leefbaarheid in de wijk Blaarthem naar een hoger niveau te brengen!

15 jaar, onder andere projecten, diverse workshops in Blaarthem, Sinterklaasvieringen, kienen, kaartavonden, buurt BBQ’en, buurtpreventie, rommelmarkten, vrijwilligersavond, nieuwsbrieven, fietstochten, wandeltochten, taallessen en nog vele andere activiteiten. Oftewel 15 jaar een levendige en bruisende wijk Blaarthem!

15 jaar Stichting Blaarthem vraagt natuurlijk om gevierd te worden. Met, en exclusief voor Blaarthemers organiseert Stichting Blaarthem daarom een feest met een spetterend programma. Zo wordt er onder andere een test gedaan over de huidige kennis, kunnen de heupjes soepel worden gedraaid op een muziekje en gaat u misschien wel naar huis met een mooi prijsje.

Wanneer?       Zaterdag 2 november 2024
Hoe laat?        19.30 – 00.30 uur
Waar?             Zalencentrum Eindhoven, Hoogstraat 297, 5654 NA Eindhoven

Nieuwsgierig geworden en al begonnen met het oefenen van de danspasjes?

Graag nodigen wij u en uw partner dan ook uit samen met ons het jubileum te vieren. Laat u even weten of u komt i.v.m. het aantal beschikbare plaatsen op de feestlocatie?

Wees op tijd! Aanmelden kunt u doen via onze website www.stichtingblaarthem.nl/jubileum15jaar tot 25 oktober 2024.

Wij zien u bijzonder graag op 2 november!

Het bestuur:

Debora, Jan, Sito, René en Bram