Blaarthemse kienavond

Op vrijdag 1 maart 2024 start Stichting Blaarthem met een proef om maandelijks voor de inwoners van Blaarthem een kienavond te organiseren. Vooralsnog zal deze kienavond plaatsvinden in de dependance aan de Humperdincklaan. Wanneer deze locatie niet geschikt blijkt voor deze avond, gaan we uitwijken naar een andere locatie.

De kienavond begint om 19.30 en de zaal is open vanaf 19.00 uur. Er zal worden gekiend met éénmalige kienkaarten in 10 (kleur-)rondes. Deze kienkaarten zijn dus slechts voor 1 kien-ronde te gebruiken. Om de nummers op de kienkaart aan te vinken wordt elke deelnemer gevraagd een pen (of potlood/stift) mee te brengen om de getrokken nummers op de kienkaart aan te kruisen (wel op een manier dat het nummer nog leesbaar is, ter controle).

Per kien-ronde  zullen er diverse prijsjes zijn voor de winnaars. Bij dubbele kien wordt er geloot. De prijs voor 1 setje kienkaarten in de 10 verschillende kleuren, bedraagt € 2,00. Hiermee kun je de hele avond deelnemen. Elke deelnemer mag met maximaal 3 setjes aan de kienavond deelnemen.

Heeft u belangstelling om aan deze kienavond deel te nemen, laat dit dan even via de link bij dit bericht weten aan de organisatie van de kienavond, zodat we een idee krijgen over het aantal deelnemers.

Neemt u de buren ook mee?

Komt u naar de Blaarthemse kienavond?
  • Ja! 88%, 23 stemmen
    23 stemmen 88%