Blaarthemse Kien avond

01/11/2024

Café Pleinzicht

Laagstraat 239, 5654 PK Eindhoven

De kienavond zal voor de tweede keer gehouden worden in Café Pleinzicht. Stichting Blaarthem heeft voor de kienavond de gehele zaal exclusief voor deelnemers aan het kienen kunnen afhuren. Er zullen dus geen andere aanwezigen zijn. Bovendien hebben we afgesproken dat, zoals gebruikelijk, koffie en thee voor rekening van de Stichting Blaarthem worden geschonken. Andere consumpties zijn voor eigen rekening. De avond begint om 19.30 en de zaal is open vanaf 19.00 uur. Er zal worden gekiend met éénmalige kienkaarten in 10 (kleur-)rondes. Deze kienkaarten zijn dus slechts voor 1 kien-ronde te gebruiken. Om de nummers op de kienkaart aan te vinken wordt elke deelnemer gevraagd een pen (of potlood/stift) mee te brengen om de getrokken nummers op de kienkaart aan te kruisen (wel op een manier dat het nummer nog leesbaar is, ter controle).

Per kien-ronde zullen er diverse prijsjes zijn voor de winnaars. Bij dubbele kien wordt er geloot. De prijs voor 1 setje kienkaarten in de 10 verschillende kleuren, bedraagt € 2,00. Hiermee kun je de hele avond deelnemen. Elke deelnemer mag met maximaal 4 setjes aan de kienavond deelnemen. Voor deze (en de volgende kienavond, op 13 december, op dezelfde locatie) zijn weer nieuwe en andere mooie prijzen ingekocht.