2016 Flyer wijkinformatieborden

Beste wijkbewoners,

Middels deze informatiebrief willen wij u graag informeren over de plaatsing van wijkinformatieborden in zowel Blaarthem als in Rapelenburg-West.

De wijkinformatieborden voor Blaarthem staan op onderstaande locaties:

• Humperdincklaan, ingang parkeerterrein voormalig Grafisch Lyceum
  • Kruispunt Glinkastraat/Karel de Grotelaan
  • Bushalte Karel de Grotelaan ter hoogte van de Grieglaan
  • Kruispunt Offenbachlaan/Grieglaan
  • Kruispunt Laagstraat/ Tarbotstraat/Berliozlaan
  • De Fallastraat in de voortuin van de straatkamer

De wijkinformatieborden voor Rapelenburg-West staan op onderstaande locaties:

• Hoek Kreeftstraat/Hoogstraat
  • Franz Leharplein aan de zijde Hoogstraat (vlakbij het voormalige ABN Amro filiaal)
  • Hoek Scheidingsstraat/Genneperweg/Bayeuxlaan

Graag willen wij u tijdig en ruim voldoende informeren over alle activiteiten en andere belangrijke zaken die onze wijk aangaan. In het verleden deden wij dit middels allerlei flyers, erg duur in drukkosten en redelijk ineffectief.

Daarom zal al deze informatie nu geplaatst gaan worden in de wijkinformatieborden en kunt u op elk moment (bijvoorbeeld tijdens het wandelen of boodschappen doen) deze informatie lezen.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle aangeboden informatie actueel te houden.

Dezelfde informatie kunt u ook op elk willekeurig moment  lezen op onze website www.stichtingblaarthem.nl

Alleen in zeer bijzonder situaties zullen wij nog huis aan huis gaan flyeren.

Met hartelijke groet,

Stichting Blaarthem